
Ericson
Membre depuis avril 2026
À propos
"Hellooo! I’m Eric and I’m traveling through northern Europe whith my fiat Ducati of 88. I found a job at the beginning of June in the Lofoten islands so I have little travel left. In what remains I will make the most of the Norwegian fjords. I would love to meet people on the way so if you’re in the area, don’t hesitate to write me! :) I’m also planning to do the kjerag and the brekestolen if anyone wants to join me!:))"
Centres d'intérêt
🥾 Randonnée🧗♀️ Escalade⛰️ Montagne🌱 Permaculture🏕️ Overlanding🏂 Snowboard♻️ Écologie🔋 Autonomie énergétique👥 Vie en communauté
Compétences
🔧 Mécanique👨🍳 Cuisinebricolage🌱 Jardinage
Recherche
👋 Faire des rencontres🍻 Boire un apéro🤝 Entraide🍳 Partager un repas🥾 Partenaire de randonnée
Langues parlées
françaisanglaisespagnolitalien
Rejoins la communauté Vagano
Découvre d'autres voyageurs comme Ericson et connecte-toi avec la communauté vanlife